Okulary marki Ray-Ban® dlaczego warto?

Początek popularnej na całym świecie marki Ray-ban® nastąpił w latach 30-tych XX wieku, a zaczęło się od zlecenia dla amerykańskich sił powietrznych. Okulary miały zapewniać ochronę przed słońcem w trakcie manewrów pilotów. Tak powstał pierwszy, kultowy model Aviator.

Choć w sprzedaży popularne okulary „pilotki” pojawiły się już w 1936 roku, to znak towarowy Ray-ban® zarejestrowano dopiero w 1937 roku.

Luxottica

Rok 1999 to kolejny olbrzymi krok dla marki Ray-ban®, wtedy właśnie przejęła ją włoska firma Luxottica, która przeniosła też do Europy ich produkcję. Okulary marki Ray-ban® otrzymały wtedy drugie życie – poprawiono ich jakość, zaczęto kształtować markę na bardziej luksusową, a ponadto usprawniono proces produkcji.

To był również czas, gdy asortyment marki poszerzono również o modele okularów korekcyjnych, przedtem w ofercie były tylko oprawki przeciwsłoneczne.

Zalety modeli Ray-ban®

Bogata oferta marki Ray-ban® gwarantuje szerokie urozmaicenie modeli kobiecych, męskich i dziecięcych, dzięki czemu każdy może odnaleźć coś dla niego. Oprawki występują w różnych kształtach, kolorach i tworzywach.

Ponadto markowe okulary Ray-ban® to zdecydowanie wytrzymałość, a także moda – i to ponadczasowa. Zdecydowaną zaletą okularów Ray-ban® zarówno korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych jest klasyka wielu kultowych modeli takich jak Aviator czy Wayfarer. Dzięki temu raz kupione okulary mogą z powodzeniem służyć przez lata i być cały czas w modzie.

Ponadto marka Ray-ban®, pomimo posiadania w swoim portfolio wielu klasycznych modeli okularów, na bieżąco stara się śledzić trendy i tworzy modele odpowiadające najnowszej modzie.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *